Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 

KIP

Cikkek

2019.02.01

„Együtt az AJKP-s gyerekekért” Konferencia

/ Menüpont: KIP

A Vay Ádám Gimnázium, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium megyei szintű konferenciát szervezett a hátrányos- és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók iskolai lemorzsolódás-csökkentésének témájában, melynek egyik témája a KIP és az AJKP kapcsolata.

 
Teljes bejegyzés

2018.10.01

A KIP alkalmazása Arany János Kollégiumi Programos tanulók oktatásában

/ Menüpont: KIP

Bereczki Károly, a hajdúböszörményi Széchenyi István Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégium tanára szakdolgozatát a KIP és az AJKP (Arany János Kollégiumi Program) képzés kapcsolatáról írta, melyben gyakorlati szempontból boncolgatja a KIP létjogosultságát e speciális képzési típusban.

 
Teljes bejegyzés

2018.08.01

KIP óratervek

/ Menüpont: KIP

Szakképzésben a KIP? Ma is megfogalmazódik ez a kérdés szakképző iskolák igazgatóiban, tanáraiban. Számos könyv, tanulmány, újságcikk született az elmúlt években ebben a témában. A gyakorlati megvalósításra vonatkozó kérdésre egyértelmű választ az óratervek bemutatásával adhatunk. Olyan óratervek tekinthetők meg, melyek reflexióval vagy hospitálási napló bemutatásával értékelhetők.
Ebben a bejegyzésben megtekinthető óraterv: Szakgimnáziumi képzés, 9. évfolyam, Informatika tantárgy, reflexióval, készítette: Végh Attila.

 
Teljes bejegyzés

2018.04.01

KIP Szakmai Nap a Széchenyiben

/ Menüpont: KIP

A hajdúböszörményi Széchenyi István Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakgimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban 2018. február 22-én KIP Szakmai Napot szerveztünk a megye szakemberei (fenntartók képviselői, igazgatók és pedagógusok) részére kettős céllal: gyakorlatban láthassanak KIP-es órákat és megismerhessenek egy intézményi innovációt.

 
Teljes bejegyzés

2018.02.01

Komplex Instrukciós Program - Kezdetek

/ Menüpont: KIP

1997 óta dolgozom a szakképzésben pedagógusként, majd 2008 óta pedig intézményvezetőként. Ez idő alatt láthatóvá vált előttem a szakképzés sajátos problémái, a szakképzés és a gimnáziumi képzés között kialakult „versenyhelyzet”, mely megmutatkozott és megmutatkozik ma is a beiskolázás „minőségében”, az osztálytermi problémák súlyosságában és kezelésében. Ez utóbbi csökkentése érdekében innovatív megoldást kellett keresni. Találtunk.

 
Teljes bejegyzés